Denumirea proiectului:
Moldova europeană: îmbrățișând calea spre integrarea în UE
AMP ID:
87211432912
Status:
În desfășurare
Objectives:
Obiectivul de bază al proiectului este:
- să sporească rezistența societății împotriva dezinformării promovate de Kremlin cu privire la Uniunea Europeană și să schimbe atitudinea cetățenilor indeciși față de aderarea Republicii Moldova la UE.
Obiectivele specifice:
1. Creșterea gradului de conștientizare și de înțelegere a integrării europene în rândul publicului țintă.
2. Influențarea atitudinilor și percepțiilor cetățenilor indeciși față de aderarea Republicii Moldova la UE într-o manieră pozitivă și informată.
Descrierea proiectului:
Rezumatul proiectului:
Proiectul urmărește să reducă decalajul de informare și să abordeze problema dezinformării și a propagandei anti-europene din Republica Moldova, care este determinată de Kremlin. Proiectul tinde să sporească rezistența societății împotriva dezinformării, să consolideze ideea de parcurs european și să schimbe atitudinea cetățenilor nehotărâți față de aderarea Moldovei la UE.
Activităţile proiectului:
Activitatea 1: Dezvoltarea bazei de cunoștințe necesare pentru desfășurarea eficientă a campaniei.
A1.1: Realizarea unui sondaj de opinie pentru a măsura periodic evoluția opiniei publice cu privire la aspecte relevante pentru campanie.
A1.3: Participarea în comun cu alți parteneri la elaborarea a 32 de seturi de cutii de mesaje și recomandări.
A1.4: Elaborarea a 8 rapoarte de monitorizare privind reflectarea problemelor relevante pentru campanie și a dezinformării în mass-media națională și în spațiul public.
Rezultatele proiectului:
Rezultate preconizate:
1. Creșterea gradului de conștientizare și de înțelegere a integrării europene în rândul publicului țintă, menținându-l în același timp sub 60%. Campania urmărește să se asigure că 60% din publicul țintă cunoaște și înțelege integrarea europeană. Rezultatul specific așteptat ar fi menținerea procentului din publicul țintă cu astfel de cunoștințe sub 60%.
2. Menținerea aceluiași procent (41,2%) legat de schimbarea atitudinilor față de aderarea Republicii Moldova la UE: campania urmărește să mențină schimbarea pozitivă a atitudinilor și percepțiilor cetățenilor indeciși față de aderarea Republicii Moldova la UE.
3. Realizarea unui sondaj telefonic cuprinzător: campania intenționează să realizeze un singur sondaj telefonic cuprinzător pentru a colecta date și informații despre cunoștințele, atitudinile și percepțiile publicului țintă legate de integrarea europeană și aderarea Moldovei la UE.
4. Elaborarea a 32 de seturi de cutii de mesaje și recomandări: campania își propune să creeze 32 de seturi de cutii de mesaje și recomandări care vor servi drept instrumente strategice de comunicare pentru a transmite eficient informații și a influența atitudinile cu privire la integrarea europeană și aderarea Moldovei la UE.
5. Elaborarea a 8 rapoarte de monitorizare: campania intenționează să genereze 8 rapoarte de monitorizare care vor evalua progresul, impactul și eficiența activităților de comunicare. Aceste rapoarte vor oferi informații și recomandări pentru îmbunătățirea rezultatelor campaniei.
6. Producerea a 20 de vloguri și 12 emisiuni video de opinie: campania intenționează să producă 20 de vloguri și 12 emisiuni de opinie care vor prezenta informații, opinii și discuții legate de integrarea europeană și beneficiile aderării Republicii Moldova la UE. Aceste piese de conținut video vor contribui la creșterea gradului de conștientizare și la influențarea percepțiilor publicului țintă.
7. Desfășurarea a 32 de campanii de promovare a conținutului video: în cadrul proiectului vor fi lansate 32 de campanii de promovare pentru a spori vizibilitatea și audiența conținutului video produs. Aceste campanii vor urmări să ajungă la publicul țintă prin intermediul diferitelor canale și platforme pentru a maximiza impactul și implicarea.
8. Atingerea a minimum 1 milion de vizualizări TV și online: campania vizează un minim de 1 milion de vizualizări pentru conținutul video produs pe platformele TV și online. Această măsură indică raza de acțiune a campaniei și potențialul de influență asupra unui public larg.
Identificatorul CRIS:
Identificatorul IATI:
Buget
Activity is Off Budget