===== ERROR =====
Un pas înainte - de la agenția tradițională de știri în magazinul Hybrid-Media
Exportare în PDF Exportare în Word
Informații de finanțare  (Euro)
Total angajamente curente:
18 670,72 Euro
Total angajamente planificate:
0 Euro
Total debursări curente:
0 Euro
Total debursări planificate:
0 Euro
Total cheltuieli:
0 Euro
Debursări nealocate:
18 670,72 Euro
Total cheltuieli planificate:
0 Euro
Durata proiectului:
Rata de livrare:

Rata de consumare:
Informații adiționale
Proiect creat de:
Daniela Dragalin
Creat în spațiul de lucru:
Republica Cehă - Team
Calculat:
Da
Proiect creat la data de:
16/07/2020
Proiect modificat la data de:
03/08/2020
Coordonatorul echipei de introducere date:
ATL ATL atl@amp.org
 
Identificare
Titlul proiectului: 
Un pas înainte - de la agenția tradițională de știri în magazinul Hybrid-Media
ID PGA: 
8721112914147

Stadiu:  În curs de desfășurare
Motivul statutului: 
Obiective: 

Infotag este prima agenție privată de știri din Moldova înființată de un grup de jurnaliști la scurt timp după ce țara a obținut independența față de fosta Uniune Sovietică în 1991. De la creare, Infotag a fost deținută de jurnaliștii Alexandru Tănas și Anatolie Golea. Infotag a făcut întotdeauna cel mai bine pentru a oferi abonaților săi informații precise, obiective și nepărtinitoare, în conformitate cu deviza sa „Obiectivitate, promptitudine, inteligență”.
Abonamentul și publicitatea online au fost întotdeauna singura sursă de venit pentru Infotag. În ultimii ani, însă, numărul abonaților a început să scadă din cauza declinului economic, precum și din cauza influenței crescânde a presei online. Procesul continuă, întrucât criza Covid-19 lovește serios economia, multe companii interne și străine fiind obligate să-și reducă cheltuielile.
Pentru a menține ritmul cu timpul și mediul de Internet care se schimbă rapid, Infotag ar dori să își actualizeze site-ul, infotag.md, pentru a putea publica mai multe rapoarte video, precum și longreads, podcast-uri, interviuri video și să adauge conținut vizual la rapoarte de știri. De asemenea, trebuie să actualizeze echipamentul pentru a putea transmite online evenimente sociale, politice și economice importante. Agenția de știri intenționează să promoveze site-ul web folosind instrumente precum Google Display, Google adaugă și Facebook Business.
Punctele de prezentare din compartimentul „Activități de proiect” sunt măsurile pe care agenția de știri intenționează să le ia pentru a crește numărul de vizitatori pe site și pentru a crește baza de date RSS.
Toate aceste măsuri ar trebui să contribuie la atragerea de publicitate online mult mai multă, permițând astfel Infotag să rămână o presă independentă, obiectivă și imparțială.
Reechiberarea site-ului web ar trebui să ajute și agenția de știri să atragă clienți noi, care vor vedea Infotag nu doar ca o agenție de știri care oferă știri de înaltă calitate, ci și ca o presă online fiabilă și o platformă de transmisie în direct fiabilă.


Descriere: 

1. Actualizați site-ul web; 2. Măriți numărul de rapoarte publicate pe site-ul web.3. Creați cadrul pentru streaming în direct și pentru mai mult conținut video;

4. Posibilități mai largi tehnice ale site-ului web pentru a atrage publicitate (conținut video, ferestre pop-up și altele); 5. Promovarea site-ului web și a funcționalităților / posibilităților sale de știri pe social media;

6. Angajați un designer grafic pentru a avea conținut de calitate pe site-ul web și pe social media;

7. Echipament de achiziție este necesar pentru a pune în aplicare măsurile descrise mai sus și pentru a actualiza site-ul web;

8. Angajați un manager de publicitate online pentru a configura direcționarea corectă pe social media și Google;

9. Angajați un specialist IT pentru a implementa toate modificările de haine și pentru a efectua modificările și actualizările necesare ale site-ului web curent;

10. Realizați un SEO actualizat (optimizarea motorului de căutare);


Componente de Acţiuni: 
Rezumat activitate: 
Memo: 
Scop:

Rezultate: 


Buget
Necuprins in buget


Identificatori proiect: 
  • [Ambasada Republicii Cehe in RM ]

Ajutor umanitar: 
Nu
Planificare

Data propusă de începere:  17/06/2020
Data efectivă de începere:  17/06/2020
Data originală de terminare:  29/10/2020
Data efectivă de terminare: 
Durata proiectului: 
Localizare
[Moldova] 100%

Nivel de implementare: Național

Localizarea implementării: Țară

National Plan
[Strategia Națională de Dezvoltare ”Moldova 2030”] 100.0%
Programe
[Sectoarele transversale] [Alții] 100.0%
Sectoare
Sectoare DAC / OECD
DAC 5 Sector Code - 150 – GUVERNUL ȘI SOCIETATEA CIVILA - 151 – Guvernul și societatea civila, general - 15153 - Mass-media și accesul liber la informație (100.0)%

Sectoare bugetare guvernamentale
Budget Classification - 1400 – TRANSPORTURILE, GOSPODĂRIA DRUMURILOR, COMUNICAŢIILE ŞI INFORMATICA - 1408 - Comunicaţii şi informatică (100.0)%

Costul propus al proiectului
Cost 497 948   Coroană cehe
Data Semnătura 17/06/2020
Finanțare
Numele Organizației : Ambasada Republicii Cehe in RM
Organization Role : Finanțator
Tipul de asistență : Suport pentru proiecte
Financial Instrument : Grant
Angajamente curente
Curentă 01/07/2020 497 948   Coroană cehe
SUBTOTAL ANGAJAMENTE CURENTE: 18 670,72 Euro    
Rest de plată: 18 670,72 Euro    


 
TOTAL ANGAJAMENTE CURENTE: 18 670,72 Euro  
Rest de plată: 18 670,72 Euro  
Documente asociate
 contract -     Scan_INFOTAG.pdf
  Data Semnătura:  7/16/2020
Organizații implicate
Organizație contractantă / implementatoare
  • Ambasada Republicii Cehe in RM 50.0 %
  • Agentie de presa „Infotag” 50.0 %

Organizație beneficiară primară
  • Agentie de presa „Infotag”

Informații de contact
Date de contact donator:: 
Contact Cancelaria de Stat: 

Contact minister de linie: 
Tipologie